Vore forældre

På Parkskolen lægger vi stor vægt på et godt og ærligt forhold til hinanden, og på at den enkelte elev og forældrene er indstillet på at bidrage til fællesskabet på skolen og har respekt for andre mennesker. I det daglige kræver det tillid mellem elever, forældre og skolens ansatte. Samarbejdet må bygge på gensidig respekt og tillid til, at begge parter vil barnet det bedste. Ingen er fejlfrie, hverken forældre eller lærere. Derfor er det vigtigt, at problemer løses i åben og konstruktiv dialog.

Vi forventer, at forældrene omtaler skolen og medarbejderne loyalt og den løbende dialog sker i en god og anerkendende form, som sikrer bedst mulig udvikling og trivsel.

Det forventes endvidere, at man er åben og ærlig omkring barnets situation, hvis der f.eks. er særlige forhold, der gør sig gældende og man er åben omkring mulige løsninger herpå.

Skolen og forældrene har hver deres opgaver i forbindelse med at give barnet den bedst mulige bagage med i livet.

Besøg os

Kontakt os for et uforpligtende besøg på vores dejlige skole

Besøg os

Infofolder